♠ ♥ ♠ ♥ ♠ ♥ ♠ ♥ ♠ ♥ ♠ ♥ ♠ ♥ ♠ ♥ ♠
ANA SAYFA
SİSTEMLER
ARAYA GİRİŞ
KONVANSİYON
AS SORMAK
APEL/DEFOS
E.KANTAR
=> ISINMA
=> DEFANS
=> DEKLARASYON
=> CEVAPÇIYA
=> AS SORANA
=> TAKE-OUT
=> ATAKLAR
=> YEROYUNU


ISINMA

EDDİE KANTAR'IN ISINMA ÖNERİLERİ
1- Asla ve asla unutmayın ki bir partnerle oynuyorsunuz, defansa onun bulunduğu yerdeki görüş açısından bakın ve sizin sahip olup onun olamayacağı bilgileri ona vermeye çalışın, hayatı partneriniz için kolaylaştırın.

2- Deklarasyonu hatırlamadıkça tam anlamıyla uygun ve doğru defans yapamazsınız.
 
3- Rakiplerin hangi sistemi oynadıklarını bilmedikçe tam anlamıyla doğru defans yapamazsınız.
 
4- Kartları izlemedikçe (özellikle küçük arkadaşları ) doğru defans yapamazsınız.
 
5- Saymıyorsanız doğru defans yapamazsınız.
 
6- Eğer çeşitli yüz hareketleri yada hoşnutsuzluk belirten değişik tavırlar sergilerseniz; ortağınızdan doğru defans yapmasını bekleyemezsiniz.
 
7- Defansta tek bir amaç vardır "kontratı batırmak" eğer turnuva brici oynamıyorsanız yada konturlu bir kontrata defans yapmıyorsanız; kontratı batırmak uğruna deneyeceğiniz defans yüzünden rakibin fazla löve yapmasını dert etmeyin.

8- Bir oyuncu deklarasyonda tereddüt ederse; problemli bir eli vardır, eğer o oyuncu deklaren olursa; tereddüt kafasında ve elinde hala duruyor olacaktır.

9- Defansta en önemli strateji kontratı batıracak sayıda löve almaya çalışmaktır, defans bu fikir üzerine kurulur. fazlası yada azı için değil.

10- Atak kartını seçerken dikkat et, bir çok kontratın kaderi bu bir tek karta bağlıdır, doğru karar için deklarasyona bir daha bak, o bu konuda kılavuzdur.

11- Ataklar ve sinyalleşme konusunda siz ve partneriniz aynı frekansta olmalısınız.

12-Eğer sen yada (daha sıklıkla  ) partnerin bir hata yaparsanız, serinkanlılığını kaybederek, mantıksız hareketler yapma. Bir çok kontrat defansın bir hatasından dolayı yapılır ( daha nadir olarak da 2 hatadan)bunu herkes yapabilir, sorun etme.
 
13-Eğer partner güzel bir oyun oynadıysa onu nazik bir kelime ile kutla.
 
14- Elin oynanma temposu deklarenin problemleri konusunda ipucu verir,mesela 4-3 koz fitine oynarken genellikle çok yavaş oynar.

15- Kontratı batırmak için her ikisi de eşit şansa sahip olan 2 yol görünüyorsa; basit olan yolu tercih et ( Başkasının elindeki gazetedeki köşe yazılarını okumaya alışık biri değilsen  )

16- Eğer defansta kazanacak olan oyunu gördüyseniz; idareyi ele alın

17- Partnerin beceri düzeyini göz önünde bulundur, zayıf bir partnerle oynarken, sadece kendi elinin gösterdiği yolda hamleler yapacaktır.

18- Partnerin sinyallerini izle, onun anlattıkları rakibinkinden daha güvenilir ve yol gösterici olacaktır.
 
19- Doubleton ve singleton kartlarınızı elinizin ortasında tutun, bazı oyuncular kartlarınızı nereden çıkardığınıza bakar.
 
20- Varolması mümkün görünmeyen tehlikelere karşı önlem almaya çalışmayın, sadece deklarasyon ve oyun tarzına göre tutarlı ve makul olan tehlikelere önlem alın.

Sizinle birlikte 45511 ziyaretçi. Teşekkür Ederim.Yaşar KAYACAN
Bu web sitesi ücretsiz olarak Bedava-Sitem.com ile oluşturulmuştur. Siz de kendi web sitenizi kurmak ister misiniz?
Ücretsiz kaydol